en-USur-PK
  |  
30

سب آدمی گنہگار ہیں

posted on
سب آدمی گنہگار ہیں
سب آدمی گنہگار ہیں

All Men are Sinners

September 18, 1884
By. Rev. Elwood Morris Wherry
(1843–1927)

یہ بات خوب ثابت ہے کہ ہم سب بنی آدم جو اِس دنیا میں ہیں ضرور گنہگار اور عدالت  خداوندی کے قرضدار ہیں کوئی نہیں جو اس داغ  سے بیداغ  ہواور صرف انسان ہو کر اُس گناہ سے جو اُسکی زات میں ہو ہر گز بری نہیں ہو سکتا کیونکہ دنیا کی قدیم  اور معتبر تواریخ اگر ہم ڈھونڈتے ہیں تو سوائے توریت کے جو موسیٰ نبی کی لکھی ہو ئی ہے اور کو ئی معلوم نہیں ہوتی اور اُس سے پرانی اور کوئی تواریخ نہیں ملتی۔ ہاں   یونانی عالموں میں ہیرودیٔس کی تواریخ قدیم  ہے وہ حضرت ملاکی نبی کے زمانہ میں خداوند مسیح سے چار سو برس  پیشتر  تھا اور پس سے قدیم ہو میرسؔ اوہیسٹید  شاعروں  کی تصانیف قرار دی گئی  ہے سو وہ بھی توریت  سے قدیم نہیں  کیونکہ ہومیرؔس کو حضرت یسعیا نبی کا ہم عہد  بتلاتے  جو سنہ عیسوی سے  تخمیناً ساڑھے (۷۵۰)سات سو برس قبل گزرے۔ اور ہسیڈ کو حضرت الیاس کا ہمزمانہ ٹھہرایا ہے وہ سنہ عیسوی سے تقریباً نو سو برس (۹۰۰) پہلے ہوئے غرض توریت دنیا کی تواریخ قدیم ہے اُسمیں یوں مندرج   ہے کہ خدائے تعالیٰ نے زمیں کی خاک  سے آدم کو بنا کر اُسکے نتھنوں میں زندگی کا دم پھونکا  اور جیتی جان ہوا اور ساری دنیا  کی اُسکو سرداری  بخشی اور باغ عدن کی نگہبانی اور باغ  بانی کے لیے سپرد  کر کے حکم دیا کہ ہر ایک درخت کا پھل کھانا لیکن نیک و بد کی شناخت کے درخت سے ہر گز  نکھانا جب تو کھائیگا  ضرور مرجائیگا مگر شیطان نے حوأ سے جو آدم  کی جورو تھی کہا کہ خدا جانتا ہے کہ تم ہر گز نہ مروگے بلکہ  تمہاری آنکھیں کھل جائینگی  سو ھو آنے آپ بھی کھایا اور آدم کو بھی کھلایا پس آدم اپنی اس عدول حکمی اور نافرمانبرداری کے سبب قربت الہیٰ سے خارج کیا گیا  اور اُسکی اولاد بھی اُسکے ساتھ اُس میراث کی جو کہ اُسکو شیطان کے ورغلانے سے حاصل ہوئی وارث  ٹھہری اور اگر کوئی کہے کہ آدم کے گناہ   میں کل آدم زاد کیوں نکر شامل ہیں تو  میں کہتا ہوں  کہ میں ایک درخت کا بیچ  بوویں اور اُسکے تخم سے اور درخت پیدا ہوں   تو کیا وے سب ایک ہی تاثیر کے اور ایک ہی سے نہوں گے پس ہم سب جو ایک اُسی آدم کی کو اوپر زکر ہو چکا پود ہیں تو کیوں نہیں ہم اُسکے گناہ  میں شامل ہیں بیشک اُسکی زاتی گناہ میں شریک ہیں اور کل بنی آدم گنہگار ہیں لیکن اکثر محمدی اسبات کو نہیں مانتے اور کہتے ہیں کہ ہم تو گنہگار  ہیں مگر ہمارے نبی گنہگار نہیں اسلئے وہ ہمارے خدا کے حضور  آخرت کے دن شفیع ہونگے اس دعوے کی انکشاف  حقیقت   کے لیے ضرور ہے کہ کچھ مختصر حال محمد صاحب کا جو  مسلمانوں کے نزدیک سب نبیوں کے سردار قرار دئیے  گئے ہیں  تحریر کیا جائے  کیونکہ  جب نبیوں  کا سردار  لے گناہ نہ ٹھہرے گا اوروں کا خاطی ماننا کچھ دشوار نہوگا۔

اب سنئے محمد صاحب کا حال دو قسم کی کتابوں میں مندرج ہے ایک قرآن جو خود محمد صاحب کی تصنیف  ہوے اور حدیث جو محمد صاحب   کی تصنیف  اور نہ اُنکے کسی صحابی کی بلکہ اُسکے مصنفوں نے تو محمد صاحب کا مُنہ بھی نہیں دیکھا قول اور فعل کا منضبط  کرنا تو کام رکھتا ہے کیونکہ محمد صاحب  کا انتقال سن ۱۱ ہجری میں ہو گیا اور پہلے امام مالک صاحب کی پیدائیش ۹۳ ہجری کی ہے اور دوم (۲) امام شافعی سن ۱۵۰ میں پیدا ہوئے تیسرے ( ۳ ) امام ابو محمد دارمی سن ۱۸۱ ہجری میں پیدا ہوئے  چوتھے (۴) امام احمد حنبل  سن  ا۶۴ ہجری مین پانچویں (۵) امام بخاری  سن ۱۹۴ ہجری میں پیدا ہوئے چھٹے (۶)امام مسلم بن حجاج سن ۳۰۴ ہجری  مین ساتویں(۷) امام ترندی سن۲۰۹ ھ میں ُآٹھویں (۸)  امام  ابو داؤد  سن  ۲۰۲ ھ میں نویں (۹) امام نسائی  سن ۲۱۴ ہجری   میں پیدا ہوئے دسویں (۱۰) امام ابن ماجہ  سن ۲۰۹ ہجری میں گیارھویں (۱۱) امام ابی الحسن دار قطنی سن ۳۰۶ ہجری میں بارھویں (۱۲) امام یا بیہقی سن ۳۸۲ ہجری میں  پیدا ہوئے تیرھویں (۱۳)  امام ابی الحسن سنہ پیدائیش  یاد نہیں  رہا مگر یہہ معلوم ہے  کہ  سن ۵۲۰ ھ  میں انتقال کیا چودھویں امام  (۴) ابن  جورنی یہہ سن ۵۱۷ میں پیدا  ہوئے   پندرھویں   ( ۱۵ ) امام لوزی سن  ۶۳۱ ہجری مین پیدا ہوئے  اور سن ۶۷۷ ہجری میں مر گئے۔

پس جن کی پیدائیش محمد صاحب سے سو برس  سے چھہ سو برس  بعد تک ہواُنکا قول نبی صاحب  کے حق مٰن کیونکر صحیح ہو سکتا ہے اب ملاحظہ فرمایے کہ قرآن محمد صاحب کے لیے بے گناہ  ہونیکی بابت کیا کہتا ہے۔

دیکھو قرآن کی بہت سی آیتیں ہیں جو محمد صاحب کے گنہگار ہونے پر دال ہیں اگر سب کو مختصر پرچہ میں درج  کیا جاوے  تو سوائے نقصان اور کوئی فا ئدہ متصور نہیں اسلئے ہم صرف ایک سورہ مومن کے چھہ رکوع کی آیت لکھتے ہیں  اگر اس امر میں کسی صاھب کو زیادہ  تفتیش منظور ہو   تو ایک رسالہ موم بہ نبی معصوم  جو فی الحال مطبع نور افشان لودیانہ میں چھپ کر سائیع ہوا  ہے لیکر دیکھیے  اُسمیں سب نبیوں کی بے  گناہی کا مفصل حال درج ہے سورہ مومن ۶ رکوع   فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَاسْتَغْفِرْ لِذَنبِكَ وَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ بِالْعَشِيِّ وَالْإِبْكَارِ إِنَّ الَّذِينَ يُجَادِلُونَ فِي آيَاتِ اللَّهِ بِغَيْرِ سُلْطَانٍ أَتَاهُمْ  إِن فِي صُدُورِهِمْ إِلَّا كِبْرٌ مَّا هُم بِبَالِغِيهِ  فَاسْتَعِذْ بِاللَّهِ  إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ ترجمہ  پس صبر کر بے شک الله کا وعدہ سچا ہے اور اپنے گناہ کی معافی مانگ اور شام اور صبح اپنے رب کی حمد کے ساتھ پاکی بیان کر بے شک جو لوگ الله کی آیتوں میں بغیر اس کے کہ ان کے پاس کوئی دلیل آئی ہو جھگڑتے ہیں اور کچھ نہیں بس ان کے دل میں بڑائی ہے کہ وہ اس تک کبھی پہنچنے والے نہیں سو الله سے پناہ مانگو کیوں کہ وہ سننے والا دیکھنے والا ہے۔ انتہٰی اگر محمد صاحب گنہگار نہ ہوتے تو معافی  مانگنے کا حکم نہوتا  اب محمد صاحب  کا گنہگار  ہونا تو  اس آیت سے ثابت  ہوا مگر یہہ ہے کہ جب وہ شخص جسپر محمدیوں  کی نجات کا مدار تھا محتاج   شفاعت  ہے  تو اب  کون  شخص ملے جسکے زریعہ سے نجات  حاصل ہو پس  کوئی نہیں مگر خداوند یسوع مسیح جو پکاُر پکار کر کہتا ہے کہ اے تھکے ماندو میرے پاس آؤ میں تمکو نجات دونگا۔ اور قرآن بھی اُسکی معصومیت کا قائل ہے۔

 

Posted in: مسیحی تعلیمات, بائبل مُقدس, یسوع ألمسیح, نجات, مُحمد, غلط فہمیاں, تفسیر القران | Tags: | Comments (7) | View Count: (62703)

Comments

  • This is the youtube*********************************** ************************************************************************** www.youtube.com/watch?v=x_DTYGEIZQg
    06/02/2017 8:58:15 AM Reply
  • Miray piyaray Masihi bhaio aur behno.Masihiat aik aisa mazhab hay jo safeed logon nay dunya pay apna control hasil karnay aur rakhnay kay liya kiy.Jesus nay yeh parhiya na tha laikan inhoon nay apnay mufad kay liya isko badla.Laikan ab Khuda ka karna yeh hoa hay kay isai scholars hi ziada say ziada kehna shrooh ho gayay hain kay isaiat main buhat ghaltian hain.Yeh vido aap dekhain.Prof.Bart Ehrman aik bible scholar hay aur poori duniya main mashhoor hay isnay poor umar isaiat kay mutala main guzari,isnay Ph.D is may kiya hay.Yeh kehta hay kay Jessu ko unkay followrs nay khuda banay(VOhi jo Islam kehta hay))Yeh kehtay hain kay gospel main buhat milavat hay aur ghaltian hain(Jo muslaman kehtay hain)Yeh kehtain hain kay isa sooly pay naheen charhay thay(Jo musalman kehtay hain)Bhaio sooch say kaam lo.Tumhari knowledge insay ziada to naheen.Khamoshi say is video ko dekho.Main aik Musalman hoon,Pakistan main taleem hasil ki masihi idaron main aur buhat masihi dost thay.Agar tum aik ghalat mufroozay ko follow kartay hoay mar gaiyay to qusoor siraf tumhara hi ho ga.Is video ko copy paste karo google main aur dekho ya yoututbe main. *********************************************************************************************** www.youtube.com/watch?v=x_DTYGEI
    06/02/2017 8:45:51 AM Reply
  • Mairay masihi bhaio aur behno.Har admi ka haq hay kay voh kisi bhi mazhab ko manay.Laikin kiounkay yeh buhat zaroori hay kay aap ka yaqeen sahih ho varna to marnay kay baad buhat pareshani ho gy isliya aadmi ko bunyadi haqaiq ka janna zurorri hay.Yani kay aap ki agar yaqeen gospel par hay to yeh janay kay kiya gospel such hay ya milavat hay kounkay agar milavat hay to aap ko kiya pata kay jo aap parh rahay hain vo kalam khuda hay ya sach hay..Main is such ki talash main mukhtalif mazahab ka mutala karta hoon.Yeh aik article Prof.Bart Ehrman,a bible scholar and professor of religous studies in university of North Carolina,USA nay likha hay.Unki site hay "Ehrmanblog.org"aur aik tajziati zaviah say masihat ko dekhti hay.Prof.Ehrman aik masihi hain laikan ab apnay ko dehria kehtay hain laikan phil bhee university main pastors ko parhatay hain aur yehi kuch parhatay hain jo likhtay hain.Aap sochia.Neechay copy paste kiya muzmoon hay. **************************************************************************************** The Woman Taken in Adultery in the King James Version Among the most popular stories about Jesus that you will find in the King James Version is one that, alas, was not originally in the Bible, but was added by scribes. This is the famous account of Jesus and the Woman Taken in Adultery. The story is so well known that even most modern translations will include it – but place it in brackets with a footnote indicating there are doubts about its originality or, in some translations, making an even stronger note that it probably does not belong in the New Testament. In fact, even though it is technically true that the passage “probably” does not belong in the New Testament, the reality is that it is not a debated point among textual scholars and translators. The passage was not part of the Gospel of John originally. Or any other Gospel. People know it so well principally because it appeared in the KJV Here is what I say about the passage in my book "Misquoting Jesus."by Bart Ehrman.(my blog is www.ehrmanblog.org ******************************************************************************* The Woman Taken in Adultery The story of Jesus and the woman taken in adultery is arguably the best known story about Jesus in the Bible; it certainly has always been a favorite in Hollywood versions of his life. It even makes it into Mel Gibson’s The Passion of the Christ, even though the movie focuses only on Jesus’ last hours (the story is treated as one of the rare flashbacks). Despite its popularity, the account is found in only one passage of the New Testament, in John 7:59-8:12, and it appears not to have been original, even there. The story line is familiar. Jesus is teaching in the temple, and a group of scribes and Pharisees, his sworn enemies, approach him, bringing in tow a woman “who had been caught in the very act of adultery.” They bring her before Jesus because they want to put him to the test. The Law of Moses, as they tell him, demands that such a one be stoned to death; but they want to know what he has to say about the matter. Should they stone her, or show her mercy? It is a trap, of course. If Jesus tells them to let her go, he will be accused of violating the law of God; if tells them to stone her, he will be accused of dismissing his own teachings of love, mercy, and forgiveness. And so Jesus does not immediately reply; instead he stoops to write on the ground. And when they continue to question him, he says to them, “Let the one who is without sin among you be the first to cast a stone at her.” He then returns to his writing on the ground, while those who had brought the woman start to leave the scene – evidently feeling convicted of their own wrongdoing – until no one is left but the woman. Looking up Jesus says, “Woman, where are they? Is there no one who condemns you?” To which she replies, “No one, Lord.” He then responds, “Neither do I condemn you. Go and sin no more.” It is a brilliant story, filled with pathos and a clever twist in which Jesus uses his wits to get himself – not to mention the poor woman – off the hook. There are numerous questions that the story raises, of course, to a careful reader. If this woman was caught in the act of adultery, for example, where is the man she was caught with? Both of them are to be stoned, according to the law of Moses (see Lev. 20:10). Moreover, when Jesus writes on the ground – what exactly was he writing? (According to one ancient tradition, he was writing the sins of the accusers, who seeing that their own transgressions were known, left in embarrassment!) And even if Jesus did teach a message of love, did he really think that the Law of God given by Moses was no longer in force and shouldn’t be obeyed? Did he really think sins shouldn’t be punished at all? Despite the brilliance of the story, its captivating quality, and its inherent intrigue, there is one other enormous problem that it poses. As it turns out, it was not originally in the Gospel of John. That is not to say that it was originally somewhere else in the Gospels. In fact, it originally was not part of the Gospels at all. It was added by later scribes. How do we know this? In fact, scholars who work on the manuscript tradition have no doubts about this particular case: the story is not found in our oldest and best manuscripts of the Gospel of John, its writing style is very different from what we find in the rest of John (including the stories immediately before and after), and it includes a large number of words and phrases that are otherwise alien to the Gospel. The conclusion is unavoidable: this passage was not originally part of the Gospel. How then did it come to be added? There are numerous theories about that. Probably most scholars think that it was a well-known story about Jesus, circulating in the oral tradition about him, that ended up being added into a margin of a manuscript at some point. From there some scribe or other thought that the marginal note was meant to be part of the text, and so inserted it immediately after the account that ends in John 7:52. It is striking, and worth noting, that other scribes inserted the account in different places of the New Testament – some of them after John 21:25, for example, and others, interestingly enough, after Luke 21:38. In any event, whoever wrote the account, it was not John. But that naturally leaves readers with a dilemma: if this story was not originally part of John, should it be considered part of the Bible? Not everyone will respond to this question in the same way, but for most textual critics, the answer is No.
    01/02/2017 1:19:38 PM Reply
  • sORRY FOLKS, THIS IS THE LINK CORRECTLY:KNow what Garry Miller says and prepare to reply to Muslims. www.youtube.com/watch?v=drmZCEoz31Y
    31/01/2017 1:14:51 PM Reply
  • Bhai aik taraf to aap mazmoon shrooh kartay hain kay sab aadmi gunahgar hain ,phir thori dair main aap kay dil ki baat aa jati hay kay Prophet Muhammad ,Hazrat Issa kay muqably main burain hain.,or Hazrat Issa(Jesus,PBUH) nay koi gunah naheen kiya.Main aap ko chand baatain batata hoon.Aik aurat Hazrat Issa kay paas aye aur madad mangi kay mera baity ko acha kar dain to Hazrat Issa nain usko do or swine kehna shrooh kar diya,Yeh kiya ikhlaq ki baat hay?Yeh to isi trah hay kay koi doctor kahay kay mujhay pehlay itnay hazar dollar do phir main surgery karoon ga.Main naheen samjhta kay Hazrat Issa nay kaha ho go,laikain gospel main yehi likha hay.Phir dosri misal,aik aurat ko yahoodi Issa kay paas lay kay aya kay is nay zina kiya hay ,isko saza dain.Isa nay kaha isko pehla pathar voh maray jisnay koi zina na kiya ho ,ab is bat pay log ahista ahista janay lagay.Aik Yahoodi nay mujh say yeh poocha(main amrica main hoon)kay issa nay khood pathar kiyoun naheen maara,Uska ishara that kay issa nay bhee zina kiya ho ga,isbat pay main buhat ghussa hoa laikan mujhay pareshani lagi rahee, Ab hal main him jab main nay Prof.Bart Ehrman,Bible scholar and professor of relgious studies in university of North Carolina,USA ki video debate dekhi jo unhoon nay issai say kiy to ismain unhoon nay kaha kay yeh waqia aik jaal tha jo yahoodioun nay issa ko phansanay kay liya bichaya that laikan Allah nay unko Hidayat di,aur voh is jaal may naheen aya.Prof.Bart Ehrman kehtay hain yes qaqiaya shrooh ki gospels main naheen hay bad main dakhil kya giya,maani kay gospel kay likhnay walon main yahoodi shamil rahay jinhoon nay apni marzi say mukhtalif jhoot shamil kiya hain.Laikan mujhay yeh jaan kay khushi hoi kay kam as kam yeh Jhoot tha aur issa nay naheen kiya,aap ka kiya khyal hay,kiya yeh waqiya sach hay ya jhoot?
    31/01/2017 9:19:35 AM Reply
  • What the christian missionaries should know to approach Muslims impressively. ********************************************************************* 2:53:40 Islam and Christianity - Debate between Ahmed Deedat and Gary Miller TheReligiousLecture 3 years ago42,102 views http://www.youtube.com/user/TheReligiousLecture/Playlists https://plus.google.com/+TheReligiousLecture/videos.
    30/01/2017 5:15:23 PM Reply
  • نیا کی قدیم اور معتبر تواریخ اگر ہم ڈھونڈتے ہیں تو سوائے توریت کے جو موسیٰ نبی کی لکھی ہو ئ ہے اور کو ئی معلوم نہیں ہوتی اور اُس سے پرانی اور کوئی تواریخ نہیں ۔ Bhai sahab,mujhay yeh dekh kay dukh hota hay kay aap kay in mazameen main shaid he koi zahanat ki baat ho.Aap ka yeh kehna kay Torat sab say purani kitab hay ghalt hay,Un say pehlay Hazrat Ibrahim ko "Sahoof"milay thay,Phir HIndu mazhab ki kitab "Veda"buhat purani kitab hay. Haan agar aap yeh kehtay kay totrat aik jhoot milai hoi kitab hay to sahee hota,,kioynkay uskay andar Jeremiah 8:8 main jo likha hay voh aap khud parh lijiyamera maqsad kiso ko girana naheen. ************************************************************ اور نہ اُنکے کسی صحابی کی بلکہ اُسکے مصنفوں نے تو محمد صاحب کا مُنہ بھی نہیں دیکھا قول اور فعل کا منضبط کرنا تو کام رکھتا ہے کیونکہ محمد صاحب کا انتقال سن ۱۱ ہجری میں ہو گیا اور پہلے امام مالک صاحب کی پیدائیش ۹۳ ہجری کی ہے اور دوم (۲) امام شافعی سن ۱۵۰ میں پیدا ہوئے تیسرے ( ۳ ) امام ابو محمد دارمی سن ۱۸۱ ہجری میں پیدا ہوئے چوتھے (۴) امام احمد حنبل سن ا۶۴ ہجری مین پانچویں (۵) امام بخاری سن ۱۹۴ ہجری میں پیدا ہوئے چھٹے (۶)امام مسلم بن حجاج سن ۳۰۴ ہجری مین ساتویں(۷) امام ترندی سن۲۰۹ ھ میں ُآٹھویں (۸) امام ابو داؤد سن ۲۰۲ ھ میں نویں (۹) امام نسائی سن ۲۱۴ ہجری میں پیدا ہوئے دسویں (۱۰) امام ابن ماجہ سن ۲۰۹ ہجری میں گیارھویں (۱۱) امام ابی الحسن دار قطنی سن ۳۰۶ ہجری میں بارھویں (۱۲) امام یا بیہقی سن ۳۸۲ ہجری میں پیدا ہوئے تیرھویں (۱۳) امام ابی الحسن سنہ پیدائیش یاد نہیں رہا مگر یہہ معلوم ہے کہ سن ۵۲۰ ھ میں انتقال کیا چودھویں امام (۴) ابن جورنی یہہ سن ۵۱۷ میں پیدا ہوئے پندرھویں ( ۱۵ ) امام لوزی سن ۶۳۱ ہجری مین پیدا ہوئے اور سن ۶۷۷ ہجری Agarchay ahadith likhna valay Anhazrat kay vafat kay baad isko likha hay laikan ahadith unki zindagi main hi ikhatta honi shrooh ho gay theen maslan Abu Harira Prophet kay saath thay isitrah yeh ahadith vo log bata raha thay jo unki zindagi main thay.Haan agar aap yeh kahain kay Ahadith ki vohi haiziat hay jo Gospel ki hay ,dosray lafzon main Quran kay barabar isaiyat main koi kitab naheen to yeh sach ho ga,balkay Gospel main jhoot ,aur ghaltian to Bible kjay scholar khood batatay hain,isitrah jo hadith Quran say takrati hay jo kay meiyar hay to hum usko "Zaeef"hadith kehtay hain.Kiya aap kay pas bhe aisa koi paimana hay juis pay aap gospel main jhoot ko nikal sakain,maslan us aurat ka kissa jis nain zana kiya tha aur yahoodis usko ghaseettay huay Jesus (pbuh)kay paas lay thay kay is nay zina kiya iskay baray main kiy hukam hay voh aik Phanda tha jo yahoodioun nay isa ko giranay kay liya lagaya tha.Bible kay professor kay mutabiq yeh vaqa purani gospel main naheen hay. ***************************************************************************** ا وعدہ سچا ہے اور اپنے گناہ کی معافی مانگ اور شام اور صبح اپنے رب کی حمد کے ساتھ پاکی بیان کر بے شک جو لوگ الله کی آیتوں میں بغیر اس کے کہ ان کے پاس کوئی دلیل آئی ہو جھگڑتے ہیں اور کچھ نہیں بس ان کے دل میں بڑائی ہے کہ وہ اس تک کبھی پہنچنے والے نہیں سو الله سے پناہ مانگو کیوں کہ وہ سننے والا دیکھنے والا ہے۔ انتہٰی اگر محمد صاحب گنہگار نہ ہوتے تو معافی مانگنے کا حکم نہوتا اب محمد صاحب کا گنہگار ہونا تو اس آیت سے ثابت ہوا مگر یہہ ہے کہ جب وہ شخص جسپر محمدیوں کی نجات کا مدار تھا محتاج شفاعت ہے تو اب Mairay bhaio aap Islam ko isaiyat ki nazar say dekhtay hain,Islam voh mazhab hay jo Allah ka har prophet lay ka aya(gospel main bhee jesus nay aapna aap ko prophet 4 dafa kaha hay)Islam kay maeani hain aik khuda pay yaqeen,jo Hazrat Issa nay parchar kiya aur parhaya aur neaik kam karna jo James ki kitab main likha hay.Allah nay insan nabi bhaijay aik role model ki soorat main to voh islay tamam zindagi logon ko parhata rahay kay kistrah rehna hay.Voh Khuda naheen thay kay insan ki kamzoriaoun say ooper hotay aur agar thay to Khuda ka insan ko zameen pay bhaijna baiymaani hay.Hum ooper he rehtay.To Aanhazrat rozana "Astaghfarullah" parha kartay islaiya hum parhtay hain.Bhai agar voh kehtay kay main nabi hoon isliya tum say afzal hoon to voh aik buray ustaz hotay,Aik achha ustad voh hay kay jo voh parhata hay voh hi amalan bhe karta hay.Yehsi kuch Hazrat Issa nay bhi kiya liakin log unko khuda maan kar apni zimadari say subakdosh hona chahtay hain.Kiya yeh aik acha shagird ki nishani hay.Kiya yeh kay voh har ulti baat karay jo usko parhai gayi hay?Aap khood sochiay? **************************************************** سوع مسیح جو پکاُر پکار کر کہتا ہے کہ اے تھکے ماندو میرے پاس آؤ میں تمکو نجات دونگا۔ اور قرآن بھی اُسکی معصومیت کا قائل ہے Hairat is baat pay hay kay masihi brathran agar gospel ko cover to cover parhay to unko buhat say confusion door hotay nazar aian,Maslan Hazrat Issa nay kaha kay "Koi wazan uthanay wala,kisi dosray ka wazan naheen uthaiya ga"Phi Yeh jo dua hay kay ay khuda hum ko maaf kar jistray hum doosron ko maaf kartay hain,to maaf karnay kay baad bhi khuday Issa kay kandhoon par logon kay shar aur gunah daltay hay?Istra to ya khuda nay Issa ki dua qubool naheen ki ?۔
    30/01/2017 3:10:57 PM Reply
Comment function is not open
English Blog